Nyitott pozíciónk:
Gyorsszolgálati Partnerkoordinátor – Műszaki kapcsolattartó
A Global Assistance Kft. Magyarország piacvezető asszisztencia szolgáltatója. Országosan több mint 1,5 milliós ügyfélkört magas színvonalon ellátó, megbízható partnerhálózatot üzemeltetünk, amely több mint, 700 alvállalkozót jelent. A cég tulajdonosa a 200 éves múltra visszatekintő ausztriai VIG (Az Union és az Alfa biztosító tulajdonosa is), ami stabil hátteret biztosít.
A partnerhálózat gerincét építőipari hibaelhárítást végző szakemberek és autómentős cégek adják, de sok egyéb szakma is megtalálható közöttük. Ezek kiváló menedzseléséhez keresünk egy elhivatott, megbízható „területi felelőst”, aki szeret emberekkel foglalkozni, és szívesen lenne egy támogató, hatékony csapat része.
Feladatok
A fő feladata Budapest és Pest vármegye területén biztosítani a megfelelő mennyiségű és képzettségű szakembert. A munkakörnek NEM feladata a napi munkák megszervezése és azok ellenőrzése.
- Figyeli és menedzseli a kivitelezői partnerhálózat működését a rá eső területen (30-60 cég) az ügyintézők és az ügyfeleik visszajelzései alapján,
- Felkutatja és szerződést köt az új partnerrel ahol szükséges
- Figyeli, hol akadozik a teljesítés, és proaktívan kezeli a helyzetet, támogatja partnereink napi ügymenetét (pl. csoportos és egyéni oktatás, egyéni visszajelzések stb.)
- Részt vesz új projektek bevezetésében,
- Kivitelezések eseti ellenőrzését, nyomonkövetését is elvégzi,
- Kommunikál a jelentkezőkkel, segíti a partnereket a csatlakozás kezdeti időszakában,
- A folyamatok adminisztratív követését precízen végzi – riportokat készít, naprakészen tartja a szükséges adatbázisokat.
Téged keresünk, ha...
- Nem ijedsz meg a műszaki témáktól, érdekel, hogyan épül fel egy ház, vagy egy vízvezetékhálózat.
- Van építőipari rálátásod, és jó érzéked a rendszerekhez.
- Szeretsz emberekkel dolgozni, az adminisztrációs feladatokat is örömmel, precízen kézben tartod.
- Megbízhatóan tudod kezelni az Excelt és a Wordöt.
- Önálló vagy és megbízható, nem kell mögötted állni, hogy jól végezd a munkád.
Amit kínálunk
- Versenyképes alapbér
- Éves cafeteria keret
- Lap top és telefon használat
- Home office lehetőség
- Egy emberi, nyugodt munkakörnyezet
Hogyan használhatom a kedvezményprogramot?
Mi történik jelentkezés után?
- Jelentkezésedet követően azonnal kapsz egy levelet, melyben kérni fogunk Tőled egy önéletrajzot
- Az önéletrajzod megküldésével bekerülsz a kiválasztási folyamatba.
- Minden további lépésről emailben fogunk értesíteni.