„Tisztelt Biztosító!

Le vagyok nyűgözve az Önök gyors és szakszerű ügyintézésétől! Hálásan köszönöm, hogy kevesebb mint 4 órán belül elhárították a fellépő váratlan káreseményemet. Biztos, hogy nem váltok biztosítót és másoknak csak Önöket fogom ajánlani. Köszönöm!

Ny. Tiborné

Hoffman Szabolcs Alfa Biztosítós tanácsadó leírása: „Ügyfél hív tegnap kicsit 5 után, munkából hazaérve brutál csőtörés miatt bokáig érő víz áll a házban. Tudok-e segíteni?(hogy a viharba ne). Küldtem egy kárbejelentési segédletet, a lakásbizti és a vészelhárítás kötvény, ezt az emailt pedig este fél 10kor küldte. Nagyon király érzés volt.”

„Csőtörés péntek este, bejelentés után pár órával: …Ezer éve nem volt probléma a lakással, de ez most szuper ügyintézés volt. Még most este sötétben is kijött egy szuper rendes vízvezetékszerelő és lemászott az aknába szerelni. Most már minden rendben: VAN VÍZ!

Mindenkinek ajánlani fogom a biztosítót…”

„Duguláselhárítás: Itt voltak a szakik a megbeszélt időpontra (reggel 8) és kb. 30 perc alatt végeztek. Megtalálták a dugulást, kispirálozták, mindent helyreraktak.

Kifogástalan szolgáltatás, köszönöm szépen.

Üdv: Nándi

Nagyon gyorsan kiért a szakember, udvarias és segítőkész volt tanáccsal is ellátott, ügyintézéssel is maximálisam elégedett vagyok. Örülök hogy Magyarországon van ilyen szolgáltatás.

Teljesen elégedett vagyok a szolgáltatással, este késői időpontban is kezelték az akut gondot, szakember hozzá állása és szakértelme kiemelendő, meglepően gördülékeny volt, remek hogy nincs dolgom pluszban.

Gyors és gördülékeny, elérhetőség és rugalmasság jellemzi a szolgáltatást, szakember hétvégén is gyorsan kijött az külön jó volt.

Többször vettem már igénybe a szolgáltatást. Jó és megbízható, szakavatott szakembereket küldenek, gyorsan, rövid határidővel oldódik meg a probléma.

Profi ügyintézés, visszaszolnak mikor megy a szakember, a szakember hamar kiért, nagyon jól dolgoztak, elhárult a probléma.

Szakemberek kedvesek és mosolygósak, szaktudással rendelkeznek, fel is takarítottak maguk után.

Megbeszéltek alapján hívott a szakember, és a megbeszéltek szerint érkeztek, szakértői véleményt is adtak nem csak elvégezték a munkát, szakértői tanáccsal és javaslattal is el láttak.

Telefonon mindig mindenről tájékoztatnak, bármikor hívom felveszik, gyorsan találnak szakembert, ilyen minőségű szolgáltatás megbecsülendő.

A szolgáltatás ad egy biztos támaszt, akkor is ha hétvégére esik, ilyenkor nehéz szakembert találni, a Call Center maximálisan segítőkész, szakember mindent megtett.

„Tisztelt Alfa!

Megelégedettségemet szeretném kifejezni, miszerint Auffenberg Sándor Atizso Bt. villanyszerelője magas szakmai tudásról tett tanúbizonyságot, mindent precízen, pontosan megoldott, amit korábbi szakemberek nem tudtak.
Udvariasan és jól elmagyarazta mit csinál, így laikusként is megértettem.
Fontos volt a szakembernek a tiszta munkavégzés is, így szinte nem is kellett utána takarítani.
Tudom mindenkinek ajánlani.

Tisztelettel
Papp Mariann”

„2 órán belül kinn volt szaki. A szolgáltatás jól működik, nem volt semmi gond. Megéri a nyugalom hogy nem neki kell embert vadászni.

„Évek óta megvan a szolgáltatásom és többször is igénybe vettem már. Profi a  szolgáltatás, kedvesek az ügyintézők, pár óra alatt megoldódik a probléma”

„Nagyon nehéz szakembert találni záros határidőn belül ha az ember vészhelyzetben van, azért is fizettem elő erre a szolgáltatásra, mert az Alfának vannak kapcsolatai.

„Borzasztóan kedvesek az ügyintézők, részletesen elmagyaráztak mindent. A szakemberrel is maximálisan elégedett vagyok. Nagyon jó ez a lakásassistance szolgáltatásnak.

„Nem nekem kell szakembert keresni, egyszerű és rugalmas szolgáltatás.

„Tegnap hazahoztam este az összes eszközt (lapt top, iPad stb). Ma reggel Feleségem igyekszik melóba, zárbetét kiesik befelé a lakásba.. Hirtelen arra gondoltam, hogy zártöréssel megpróbáltak bejönni éjjel! Azonnal lakásdoktor, rendőrség mindenki itt volt reggel f9-re.. A lakásban bent ragadtunk, se ki, se be.. :-)

Kiderült, hogy nem betörés volt, hanem technológiai probléma miatt a közel 50e-Ft-os zárbetét csapostul szétesett, kiesett. A lakásdoktor (H24) előtt le a kalappal 40p alatt itt volt (bejelentéstől számítva), új a legprofibb zárbetétet beszerelve az ajtó ismét nyitható.

A fentiek alapján, a gyomorgörcsöt kiheverve ma visszaviszem az eszközöket este, és majd kedden reggel ismét elhozom amit viszek majd magammal.

B. László”

„Tegnap reggel egy beázási foltot, csőtörést vettem észre a kazánunk mögött.
Jeleztem a callcenternek, hogy LDR segítséget kérnék, illetve a kárt is bejelentettem.
Még aznap déliután jött két mester –kifogástalanul viselkedtek, dolgoztak-, akik megtalálták a szivárgó idomot és az ilyenkor szükséges minimális falrombolás mellett ki is cserélték azt.
Közvetlenül utána az Alfa Biztosító kárszekaértőjével egy egyszerű videós kárszemlét tartottunk. A végső helyrehozás várhatóan a jövő héten, addig várok nincs-e egyéb ponton szivárgás, további ázás.
Először is köszönöm szépen minden kollégájuknak a segítségét, mert mintaszerű gyors intézkedés volt minden vonalon, a folyamataik jól fel vannak építve, a technikai hátterünk valóban korszerű, gyors reagálást tesznek lehetővé.”

SZ.N.

„Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással, egy telefon után pontosítás a részletekről, és már hívott is az autómentő, minden a megbeszéltek szerint zajlott, CC nagyon készséges, mindketten tudták a dolgukat. Tisztelettudó, szolgálatkész autómentős.”

„Nem tudom nem megtenni, hogy klaviatúrát ne ragadjak.

Esőzés elért, pénteken ( 06.09) délelőtt kárbejelentés, kora délután már hívott is a kollegina , hogy akkor hétfőn jönne ki a szakember, hétfőn 8:00, itt a szakember, 8:40-kor már itt sem voltak.

Ha egyszóval kéne leírni azt mondanám parádés, de tényleg.

Köszönöm Önöknek – kiemelném Tibort, és a kolleginát akivel telefonon beszéltem- , ez így minden téren 10 pontos nálam.

Üdvözlettel

V. Zoltán”

Tisztelt Szolgáltató!

Az ALFA (korábban Aegon) Biztosítóval kötött „Lakásdoktor” szerződésem alapján 2023. 08. 14.-én a Csörgity-Tető Kft munkatársai kiszálltak házam vihar által megrongált tetőjének javítására.

                A fentiektől függetlenül, de azzal egyidejűleg a ház előtti bejáraton megbotlottam, elestem, eszméletemet vesztettem, igyekeztem felállni de arra egyedül képtelen voltam. Balesetemet a tetőn dolgozó két munkatárs egyike észrevette, a munkát félbeszakítva lejöttek, segítettek felállni, megkérdezték: nem érzek-e törést, fájdalmat stb., majd mikor már látták hogy képes vagyok ellátni magam, visszatétek a tetőre és befejezték a munkát amelyet egy óra múlva átvettem. Másnap délelőtt felhívott Csörgity úr majd elmondta, hogy munkatársai tájékoztatták a történtekről, és állapotom iránt érdeklődött.

                Manapság, amikor az utcán, a hőségtől elájult eszméletlen járókelő mellett emberek szótlanul, segítség nyújtás nélkül elsietnek, jó érzés, hogy létezik az emberi együttérzés és segítség nyújtás. Ezért is fontosnak tartom, hogy történtekről tájékoztassam a Help24 Assistance Kft.-t egyben kérem Önöket, hogy levelemet továbbítsák az Alfa Vienna Insurance Group valamint a Csörgity-Tető Kft. címére.

                Végül – nem mellékesen – ide tartozik, hogy a Csörgity-Tető Kft. az elmúlt fél év viharos időjárása során ismételten megrongált tetőt már két alkalommal tökéletesen megjavította. Mind a Help24 Assistance Kft-t, mind a Csörgity-Tető Kft-t (mint a Alfa Vienna Insurance Group szerződött két cégét) minden érdeklődőnek figyelmébe ajánlom.

Dr. L. Dénes